Kui kaua töötab ATOMIUM kiht?

ATOMIUM kiht moodustub esimese 500 – 1000 km läbisõidu jooksul ja ei muutu kuni töötlemise lõpuni (20-30000 km läbisõitu). Juhul kui edaspidi  toetatakse ATOMIUM –REGULAS kihti, ta praktiliselt ei kao (teada on juhtumid, kus läbisõit oli üle 600000 km).

Kui kihti ei toetata, siis sõltuvalt mootori kasutamise režiimidest, õhu abrasiivsusest, õli ja kütuse kvaliteedist kulub kiht täiesti ära 30-80000 km läbisõiduga.. Sel juhul kaovad ainult ATOMIUM efektid ja algab põhimaterjali kulumine.

Miks etapp 1 tehakse 1000 km enne õlivahetust ja miks on vajalik töödelda sisepõlemismootorit mitmes etapis?

Valdav enamus sisepõlemismootorite põlemiskambris ja silinder-kolb grupi hõõrdumistsoonides on tagi, lakke ja setteid. Töötlemise esimene etapp täidab põhiliselt kihi moodustumiseks pinna ettevalmistamise funktsiooni.

See on protsess, kus eemaldatakse õhuke metalli moondunud kiht, kõige rohkem koormatud hõõrdumise tsoonides ja eemaldatakse tagi ning lakid. Piisavalt suure hulga “mustuse” juures võib kihi kujunemise protsess mitte lõpuni jõuda värviliste pigmentide kõvade osakeste abrasiivse toime tõttu. Seetõttu tuleks need eemaldada mootorist ja jätkata töötlemisprotsessi “puhtas” mootoris.

Kas "ATOMIUM" kasutatakse diiselmootorites?

ATOMIUM tehnoloogias on tähtsad hõõrdumispindade materjalid ja nende pindade kokkupuute tingimused. Milline on kandja (määrdeõli), kütuse liik (bensiin, diislikütus, gaas jne), ei ole oluline.

On võimalik kütuse ebakvaliteetse põlemise negatiivne mõju, mille põhjuseks on kütteseadmete defektid,  mis on rohkem iseloomulik kodumaise diiselkütuse jaoks.

Sel juhul võib suurenenud tagi kiirendada kihi kulumise protsessi. Erinevus diisel-, bensiinimootorite ja teiste sõidukite osad (manuaalkäigukast, automaatkäigukast, roolivõimendi, jne) jaoks on vaid ATOMIUM modifikatsioonis ja töötlemise jaoks vajalikus koguses.

Milliste õlidega ATOMIUM ühildub?

ATOMIUM tehnoloogias on tähtsad hõõrdumispindade materjalid ja nende pindade kokkupuute tingimused. Milline on kandja (määrdeõli), tähtsust ei oma. ATOMIUM on keemiliselt neutraalne, kuna ta kujutab endast mineraalide kompleksi ilma keemiliste lisanditeta, pindaktiivsete aineteta jne.

Millised ettevalmistavad etapid on vaja läbida, et ATOMIUM töötaks efektiivsemalt?

Mitte mingisuguseid ettevalmistavaid etappe ei ole vaja. Kõik töötlemise etapid toimuvad normaalses sõiduki ekspluateerimise režiimis. Tähtis on, et enne töötlust ei oleks mehaanilisi vigastusi  ja hõõrdedetailide katastroofilist kulumist.

Kas on võimalik treida mootorit, mis on töödeldud ATOMIUM koostisega?

ATOMIUM kihil on võrreldes põhimaterjaliga suurem kõvadus, kuid mitte rohkem kui 30%. Seetõttu on ATOMIUM pinnad suurepäraselt töödeldavad lõikamise ja lihvimise tööriistadega.

Kui auto on suure läbisõiduga (üle 10 aasta), kas ei ole liiga hilja töödelda ATOMIUM-iga?

Auto ekspluateerimise kestvus tähtsust ei oma. Oluline on tehniline seisukord. Kui ei ole mitte mingisuguseid mehaanilisi vigastusi ja hõõrdumisdetailide kulumine ei ole katastroofiline (mootori võimsuse vähendamine 1,5 või rohkem korda kütuse seadmete rahuldava seisukorra juures), siis ei ole liiga hilja, efekt tuleb ilmne. Tehnilise seisukorra positiivse dünaamika juures, pärast töötlemist, võib ainult etappide arv suureneda.

Kas on mõtet töödelda uut autot või autot pärast kapitaalremonti?

Uut autot on mõistlik töödelda. Nii te säilitate paremini mootori (ja muude sõlmede) ressurssi ja saate seda hoida optimaalsel tehnilisel tasemel,  aga ka vähendada kütusekulu. Siiski, soovitame esimese töötluse teha ära peale null Tehnohooldust. See on õli vahetus peale 1000 – 2000 kilomeetri läbisõitu, kui sissesõit ei viidud läbi tootjatehases. See on seotud sellega, et tehase defektid “kerkivad esile” just selle aja jooksul  ja omada suhet võõraste probleemidega ei ole soovitav. Uus mootor töödeldakse kahes etapis. 1 etapp – töötavasse õlisse läbisõidust sõltumata. Peale õli vahetamist – 2. etapp. Edaspidi on pärast õlivahetust soovitav lisada ATOMIUM — REGULAR-i.

Kas autoga võib sõita ilma õlita, kui karter on katki või ei tööta õlipump?

Jah, võib. Aga see on avariiline režiim. Kui ilma ATOMIUM  kihita toimub isegi madalatel koormustel kriimude ja laagrite vahetükkide välja sulatamine 10-30 km jooksul, võimaldab  ATOMIUM kiht liikuda koormustega. kuid sellel ajal kuluvad nad 10 korda kiiremini. Kui mootorit tugevalt ei koormata (1000-1200 pööret), siis jätkub järelejäänud õli udu 100-120 km läbisõidu jaoks. On teada ilma õlita töö juhtumeid kuni 500 km. Peale remonti on sel juhul vaja kiht taastada uuesti.

Mille poolest ATOMIUM ja SUPROTEC erinevad?

ATOMIUM tooted oma koostise ja efektiivsuse poolest ei erine SUPROTEC-ist.

Kaubamärk ATOMIUM on ette nähtud Euroopa Liidu maade jaoks, SUPROTEC – see on sama kaubamärk, kuid on mõeldud Vene turule. Teisisõnu, ATOMIUM ja SUPROTEC ja sama asi. Rohkem teavet SUPROTEC kohta võib leida siin: www.suprotec.ru

Milliseid auto mehhanisme on parem töödelda korraga?

Optimaalne variant on töödelda kogu auto komplektselt, kuna nii saavutatakse suurim efekt. Aga reeglina töödeldakse  mootor ja käigukast, kaotades osa efektist töötlemata jäetud  roolivõimendi, sildade, rattalaagrite tõttu.

Mille arvel toimub kütusekulu vähenemine?

Uutel mootoritel toimub kütusekulu vähenemine ainult tänu hõõrdumiskadude vähenemisele. ATOMIUM kiht, hoides kinni paksema õli kihi, suunab režiimi hüdrodünaamiline hõõrdumise poole. Autode mootorites  taastub koos läbisõiduga peale ATOMIUM töötlemist kompressioon, mis viib kütuse põlemise optimaalsete tingimuste taastumisele. Selle tulemusena langeb kütusekulu  nominaalsele tasemele ja allapoole.

Mille arvel toimub õlikulu vähenemine vingu peale?

Vastavalt hülsside hõõrdumispindade, õli rõngaste a kolvi soonte kulumisele, suureneb õlikulu vingule ja ületab lubatud väärtused. Veel võib õli kulu vingule suureneda klappide topendite  rikete ja väljalaskeklappide hermeetilisuse kaotamise tõttu. ATOMIUM tehnoloogia võimaldab vähendada õlikulu vingule ainult esimesel juhul,  tänu tiheduse taastumisele sõlmes hülss-rõngas-kolvi soon. Kui kolb liigub alla, kogutakse kolvisoone mahus kolvirõnga alla hülsi pinnalt võetav õli. Kui kolb liigub üles,s urutakse see õli üles ülemisse õõnde ja viiakse järk-järgult välja kolvipealsesse ruumi, kus ta siis põleb. Kiht selle sõlme hõõrdumistsoonides vähendab osaliselt lõtke, aga osaliselt tiheneb paksu õlikihiga, mis hoitakse kinni kihi peal. See võimaldabki vähendada õlikulu vingu peale.

Mille arvel taastub (suureneb) kompressioon silindrites?

Kompressioon taastub (suureneb) gaasitiheduse taastumise arvel sõlmes hülss- kolvirõngas, kolvi soon. Moodustunud kiht selle sõlme hõõrdumise tsoonides vähendab osaliselt lõtkusid, aga osaliselt tihendatakse paksu õlikihiga, mis on sellel kihil. See võimaldabki alandada kütuse-õhu segu ja heitgaaside tungimist karterisse.

Mille arvel suureneb mootori võimsus?

Mootori võimsus suureneb kütuse põlemise optimaalsete tingimuste taastumise tõttu ja kadude vähenemise tõttu hõõrdumisele. Teisisõnu, sisse pritsitud kütuse ühiku efektiivsus suureneb, aga kaod hõõrdumisdetailides soojenemisele alanevad.

Kui auto on heas seisukorras, teenindatakse õigeaegselt ja kvaliteetselt, kasutatakse ainult head sünteetilist õli, tööle kaebusi ei ole. Kas on mõtet ATOMIUM-i kasutada?

Kaasaegsed mootoriehituse suundumused ei näe autode jaoks ette liiga suurt ressurssi, sest see ei ole majanduslikult otstarbekas. “Miljoniliste” tootmine on ammu lõpetatud. Tänapäeval jookseb  kvaliteetne mootor koos vastava teenindusega  ilma probleemideta 300-350 tuh. km. Kuid  meil algavad tänu kütuse ja õli kvaliteedi puudulikkusele probleemid pärast 150-200000 kilomeetrit ja isegi varem. Seega, kui on vaja suurendada ressurssi 2 korda, vähendada kütusekulu 5-8% või müüa auto kallimalt, ATOMIUM-i mõttekas kasutada.

Kas ma saan kasutada ATOMIUM variaatorkäigukastides?

Võib, variaatorid on suurepäraselt töödeldavad.

Kuidas ATOMIUM reageerib lisanditega mootoriõli juurde?

ATOMIUM on keemiliselt neutraalne ükskõik millise standardse lisandite paketi suhtes, kuna ta kujutab endast mineraalide kompleksi, ilma keemiliste lisanditeta, pindaktiivsete aineteta ja nii edasi.

Kas ATOMIUM töötlemine ei tekita kahju silindrite hoonimisele?

Ei kahjusta. Silindrite hoonimine – mikoroprofiili kandmine silindri hülsile selleks, et hoida õli tema seintel. Pind, mille ehitab ATOMIUM, ületab tunduvalt hoonitud pinna õli kinnipidamise võimet, kuna kujutab endast ultra-mikropoorset kõva  pinda.

Kui ma juba kasutan teisi lisandeid või koostisi, kas võin töödelda sisepõlemismootorit?

Kui te ei ole saanud  mitte mingisugust efekti nende preparaatidega töötlemisest, siis võite julgelt kasutada ATOMIUM-i, kuid siiski on seda parem teha pärast õlivahetust.